4. Wycieczka rowerowa

Cześć wszystkim !

           Korzystając, że u mnie jest już wiosna pełną parą postanowiłam skorzystać ze słońca i wybraliśmy się dzisiaj na wycieczkę rowerową w okół naszej wioski. Jak to jednak bywa trasa była trochę dłuższa niż zaplanowaliśmy na pierwszy dzień. Po leniwej zimie i dzisiejszej wycieczce mam nadzieję, że jutro wstanę z łóżka :)  Mamy zamiar zrobić z tego nasze codzienne zajęcie, ponieważ aktualnie oboje jesteśmy bez pracy więc trzeba jakoś spędzać dzień. 



               Vanato ( po grecku Βανάτο) przypomina mi bardziej małą miejscowość niż wioskę lecz jak to Zakintyjczycy mówią : "miasto na Zakynthos jest tylko jedno". Cała reszta miejscowości to zatem wioski.  Żeby objechać całą wioskę rowerem trzeba sobie poświecić co najmniej 2 godziny. My wybraliśmy część, która prowadzi do Tsilivi (Τσιλιβί); jest to miejscowość typowo turystyczna; hotele,restauracje,bary i plaża. Szczerze mówiąc cieszę się, że zamiast zrobić kółko wokół naszej wioski "wywiało" nas do Tsilivi bo nie mogłam się doczekać widoku morza! 


             Cała miejscowość poza sezonem jest bardzo cicha ale już w niektórych miejsca widać i słychać przygotowywania do sezonu letniego. Plaża niestety brudna, podejrzewam, że jest to to wszystko co morze wyrzuciło w ciągu zimy ale i tak słońce oraz brak fal na morzu zrekompensowały mi widok plaży.

Poniżej znajduje się kilka zdjęć z naszej dzisiejszej wycieczki, miłego oglądania :) Troszkę wiosny w nasze polskie pochmurne dni :)





















            Będąc już na Zakynthos możecie się spodziewać częstych postów z mojej strony. Jest tyle rzeczy, które chcę Wam pokazać! Na Zakynthos trwa właśnie karnawał także kolejny post będzie na pewno na ten temat! Dzisiaj idziemy do baru w stylu dico, a w niedzielę w centrum miasta Zakynthos będzie się odbywać parada karnawałowa! Nie mogę się już doczekać! Także do usłyszenia po niedzieli ! :) 

Pozdrawiam, γεια!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Polka na Zante , Blogger